Translate

duminică, 28 octombrie 2012

CIMITIRUL PASARILOR



Acest fenomen postvulcanic al Muntelui Puturosul se afla pe partea estica a acestuia, aproape de varf. 



Acesta nu este altceva decat o galerie a unei mine sulfurice care s-a surpat, si unde s-a acumulat bioxidul de carbon.




 Pasarile care au un zbor razant si care ajung sub nivelul gazului, cad moarte pe jos. Dar nu numai ele cad prada gazului, ci si mamifere mai mici, sau chiar si caprioare au fost gasite zacand aici.


Pentru a ajunge la aceasta galerie am mers destul de mult prin padure, prin locuri minunate cu privelisti pe care cu greu le poti uita. Carari inguste la margine de prapastie, copaci cazuti pe care a trebuit sa-i escaladam sau sa trecem pe sub ei. 




A fost deosebit de frumos si nu ne pare rau ca am fost pe acolo.

3 comentarii:

  1. Ce zic, poate fi interesant?
    http://cristi.mirea.eu/2012/11/care-este-cel-mai-bun-blog-din-constanta-in-2012/
    Blogul tau este in lista.

    RăspundețiȘtergere
  2. In ziua de 18 iunie 2016,pe acest traseu, aproape de grota ucigasa ,am avut placerea sa intilnim un urs iesit la plimbare in zona ! Am fost norocosi ca l-am zarit la timp pentru a pleca din zona fara probleme !
    Vali B

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am fost norocosi ca nu l-am intilnit si am reusit sa facem multe poze.

      Ștergere