Translate

duminică, 15 iulie 2012

VALEA SIRIULUI BUZAU


Drumul de la Braila spre Brasov prin Intorsura Buzaului este deosebit de pitoresc. Am oprit pe Valea Siriului, unde natura a fost darnica, aici fiind locuri frumoase, salbatice, neumblate. O zona virgina din punct de vedere turistic, cu peisaje spectaculoase, paduri si munti ce par a nu fi atinsi de piciorul omului. Lacul cu apa de un albastru intens, inconjurat de stanci salbatice, barajul cu deschiderea lui larga , viaductele ce leaga culmile, satele pitoresti cu gospodarii ingrijite dau un farmec  deosebit acestor locuri. Sunt cateva cabane turistice, dar nu prea multe. Am vazut si locatia unei tabere de copii ce parea acum nefolosita.
Sunt locuri ce iti fac calatoria mai frumoasa, nu am rezistat si dis de dimineata in drum spre Brasov am oprit in apropierea barajului si am facut poze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu