Translate

luni, 23 mai 2011

MANASTIREA CASIAN

Manastirea Sf. Ioan Casian este situata pe un varf de deal, dealul Casian, o zona superba ce merita a fi vazuta.


De cite ori mergem la manastire suntem impresionati de frumusetea locurilor, mereu descoperim cite ceva.

Auzisem de "banutii" dobrogeni, abia acum i-am vazut si desigur i-am si fotografiat.


Pomii erau infloriti, cred ca erau frasini, nu prea ma pricep. Tufe de trandafiri salbatici si alte flori ce cresc pe dealuri.

Pacat ca era o caldura toropitoare si nu am reusit sa coboram la un izvor ce era mai jos in vale.


De acolo de sus se vedeau lacurile amenajate pentru nu stiu ce crescatorie de peste, se vedea campul galben cultivat cu rapita si partea verde cultivata cu grau. O imbinare de culori tocmai bune de pus pe o panza.

3 comentarii:

  1. Buna! Ma bucur ca ai reusit sa fotografiezi "banutii" de la Casian! In acest weekend ma pregatesc de o vizita la Enisala. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumos la Enisala, am fost astazi, drumul este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. tare faina prezentarea!
    am fost si eu acolo in aprilie, anul acesta, si am ramas tare impresionat de acele locuri minunate
    Salutari din Apuseni!

    RăspundețiȘtergere