Translate

luni, 22 iunie 2009

SALONIC - THESSALONIKI


Este al doilea oraş ca mărime din Grecia şi principalul oraş din regiunea greacă Macedonia. A fost capitala unuia dintre cele patru districte romane ale Macedoniei şi era condusa de un praetor. Se numeste THESSALONIKI dupa Thessalonica, soţia lui Cassander şi soră a lui Alexandru cel Mare,cel care a fondat oraşul. Era fiica lui Filip, si a fost numita asa pentru că acesta a auzit pentru prima dată de naşterea fiicei sale după ce a înfrânt (nike) Tesalia.
Printre principalele obiective turistice ce trebuie vizitate in Salonic sunt: Arcul lui Galerius, Rotonda, Bulevardul Egnatia, Bulevardul Expozitiei, Turnul Alb, Piata Aristotel, statuile ecvestre ale regelui Constantin si Alexandru cel Mare.

Imi pare rau ca in Salonic nu am stat decit citeva ore, am vizitat foarte putine obiective.
Am vizitat Biserica Sf.Dumitru ( desigur si moastele), am facut un tur de oras si am fost pe faleza.
In imagine este Biserica Sf.Dumitru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu