Translate

marți, 16 iunie 2009

GRECIA SIDIROKASTRO



Cine vizitează o dată Grecia, va rămâne impresionat toată viata.De cateva zile ne-am intors dintr-un circuit prin Grecia. A fost minunat. Nu ne asteptam sa vedem atat de multe locuri despre care am mai auzit si despre care am citit de-a lungul anilor. A fost o excursie incarcata de istorie. Cred ca voi reciti LEGENDELE OLIMPULUI.
Prima oprire in Grecia a fost la Sidirokastro care reprezinta principala legatura dintre Grecia si Europa de Est.
Aici ca principale atractii sunt ruinele castelului bizantin si o biserica sapata in stanca: biserica Angios Dimitrios pe care am si vizitat-o.

Un comentariu:

  1. Ai dreptate ca Grecia e o tara fascinanta. Elenii stiu sa faca bani si din piatra ! Da , ruinele vechilor cetati grecesti sunt vizitate de oameni din intreaga lume. Tin minte ca atuci cand am mers sa vizitez Acropolis era o mare de oameni de diferite nationalitati, veniti din toate colturile lumii , la o ora destul de matinala. Voiau sa intre mai in zori pentru ca in acea zi se anunta o zi tare, tare torida .
    De altfel, pe undeva cred, ca fiecare tara are cate un loc frumos, care ca ramana la inima unui vizitator , mai ales daca-i strain .
    Sper ca in curand sa adag si eu multe postari noi pe blogul meu, postari care sa fie placute .

    RăspundețiȘtergere