Translate

sâmbătă, 10 mai 2008

SPRE BRAILA




Ieri am fost la Braila. Am mers pe drumul spre Tulcea si la locul numit "Doua cantoane" am luat-o la stanga. Am trecut prin citeva sate si apoi am mers prin padure. Drumul este foarte frumos, cu multe serpentine, ai impresia ca esti pe drumul dinspre Predeal spre Brasov.
Am trecut si pe linga muntii Macinului.Muntii Macinului sunt cei mai vechi din Romania formati in urma cu 300-400 milioane de ani.
Relieful este foarte accidentat in partea de nord-vest a muntelui. Altitudinea variaza intre 7 m si 467 m. Se remarca Culmea Macinului si Culmea Pricopanului. Culmea Macinului este culmea principala a Muntilor Macin fiind in mare parte acoperita de padure. Altitudinea maxima este Varful Tutuiatu cu 467 m. Culmea Pricopanului reprezinta un lant secundar al Muntilor Macin avand un relief de tip alpin, cu creste stancoase, ascutite si pereti abrupti, ce ating altitudinea maxima Varful Sulucu cu 370 m.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu